دوربین مهرابی دوربین مهرابی .

دوربین مهرابی

چرا دوربین مداربسته

دوربین مداربسته چیست؟

تلویزیون مدار بسته (CCTV) شبکه ای از دوربین ها و مانیتورهایی است که مستقیماً بر روی یک مدار بسته به هم متصل می شوند. این بدان معناست که تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها توسط هر کسی که گیرنده دارد در دسترس نیست، که در تلویزیون معمولی معمول است. در عوض، مانیتور باید برای دسترسی به سیگنال آن، اتصال مستقیم به دوربین های سیستم داشته باشد. دوربین مدار بسته را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد، از جمله به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی برای یک کسب و کار یا محل سکونت. همچنین ممکن است در کاربردهایی مانند عکاسی هوایی، که شامل گرفتن عکس از بالا می‌شود، استفاده شود. در استادیوم های فوتبال؛ در بیمارستان ها؛ و حتی در نظارت بر حرکت ترافیک در تقاطع ها.

حمایت شده توسط Revcontent
کاشت مو را در ایالات متحده انجام دهید (به گزینه ها مراجعه کنید)
کاشت مو را در ایالات متحده انجام دهید (به گزینه ها مراجعه کنید)
کاشت مو | تبلیغات جستجو
باور نخواهید کرد که زیباترین دختر جهان امروز چه شکلی است
باور نخواهید کرد که زیباترین دختر جهان امروز چه شکلی است
نویی
اندازه یک سیستم دوربین مداربسته ممکن است به نحوه و مکان استفاده از آن بستگی داشته باشد، اما عناصر اصلی سیستم بدون توجه به کاربرد آن یکسان است. یک سیستم دوربین مداربسته حداقل یک دوربین دارد، اما در صورت نیاز ممکن است شامل چندین دوربین باشد. همچنین شامل نمایشگرهایی است که تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها را دریافت می کند. مانیتورهای صفحه نمایش مستقیماً به شبکه دوربین مداربسته متصل هستند و به همین دلیل می توانند تصاویر را در دوربین ها دریافت کنند. نمایشگرهایی که مستقیماً به شبکه مدار بسته متصل نیستند نمی توانند به سیگنال دسترسی داشته باشند یا تصاویر ارائه شده توسط دوربین ها را ببینند.


دوربین مدار بسته ممکن است برای نظارت بر ترافیک استفاده شود.
دوربین مدار بسته ممکن است برای نظارت بر ترافیک استفاده شود.
راه های مختلفی وجود دارد که یک سیستم دوربین مدار بسته می تواند تصاویر خود را از دوربین ها به نمایشگرهای نمایشگر ارسال کند. این نوع سیستم ممکن است از کابل های کواکسیال برای پخش سیگنال استفاده کند، اما برخی از سیستم ها از انواع دیگری از فناوری برای انجام این کار استفاده می کنند. برای مثال، دوربین مدار بسته ممکن است از امواج مایکروویو یا فناوری مادون قرمز برای ارسال پخش‌های خود از دوربین‌های خود به واحدهای نمایشگر متصل به شبکه استفاده کند.


آیا آمازون واقعا بهترین قیمت را به شما می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.
سیستم های دوربین مداربسته ممکن است توسط خرده فروشان برای دستگیری دزدان مغازه استفاده شود.
سیستم های دوربین مداربسته ممکن است توسط خرده فروشان برای دستگیری دزدان مغازه استفاده شود.
موارد استفاده از دوربین مدار بسته بسیار زیاد است. به عنوان مثال، صاحب فروشگاه ممکن است این نوع سیستم را برای نظارت بر فروشگاه خود و پیگیری هر مشتری که وارد می شود نصب کند. با وجود این نوع سیستم، دستگیری سارقان ممکن است آسان تر باشد. یک صاحب خانه همچنین ممکن است از یک سیستم مدار بسته برای نظارت بر بخش هایی از خانه خود برای نفوذ متجاوزان استفاده کند. بیمارستان‌ها نیز ممکن است از این سیستم‌ها استفاده کنند، زیرا به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهند بیماران را به صورت بصری، بدون حضور در اتاق، تحت نظر داشته باشند. این نوع سیستم حتی ممکن است در نظارت بر تقاطع ها به منظور ثبت تخلفات رانندگی استفاده شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۰۶ توسط:مهرابی موضوع: نظرات (0)