دوربین مهرابی دوربین مهرابی .

دوربین مهرابی

دوربین مداربسته چیست

دوربین مداربسته تلویزیون مدار بسته چیست؟
23 دسامبر 2014 توسط P Geertsma
تلویزیون مدار بسته یک اصطلاح انگلیسی است که برای نظارت با دوربین و نظارت دوربین استفاده می شود. تلویزیون مدار بسته را می توان در هلند به عنوان «سیستم تلویزیون بسته» ترجمه کرد و معمولاً به اختصار دوربین مداربسته خوانده می شود. چندین سیستم دوربین مدار بسته سیمی وجود دارد و همچنین سیستم های مداربسته بی سیم وجود دارد. به ویژه سیستم های مداربسته بی سیم به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

اتوماسیون خانگی
این تا حد زیادی به دلیل پیشرفت در زمینه اتوماسیون خانگی در هلند و بلژیک است. تاسیسات متعلق به domotics با هدف ارتقای آسایش زندگی ساکنان است. ایمنی نیز یک جنبه مهم است. اتوماسیون خانگی نیز اغلب از یک دستگاه تلفن همراه یا کنترل از راه دور استفاده می کند. این سیستم های کنترلی بی سیم هستند، به همین دلیل است که این تاسیسات عموما از سیستم های بی سیم مانند دوربین مدار بسته بی سیم نیز استفاده می کنند.

نظارت با دوربین چیست؟
دوربین وسیله ای است که با آن می توان از یک شی یا یک فضای خاص ضبط کرد. به این ضبط ها ضبط ویدئو نیز گفته می شود و تصاویری هستند که می توان حرکات را بر روی آنها ضبط کرد. دوربین های مدار بسته در مدار بسته هستند. این بدان معناست که تصاویر ثبت شده توسط این دوربین ها توسط سیستم ها یا افراد دیگری غیر از آنهایی که به مدار بسته متصل هستند قابل مشاهده نیستند. در صورت لزوم، تصاویر می توانند به عنوان مدرک در مورد جنایات قابل اثبات باشند. بنابراین، خدمات دادستانی عمومی و پلیس ممکن است به تصاویر ضبط شده توسط دوربین های نظارتی علاقه مند باشند. به همین دلیل مهم است که تصاویر دوربین ها به درستی و ایمن ذخیره شوند.

دوربین های مدار بسته در کجا استفاده می شود؟
دوربین های مداربسته می تواند توسط مشتریان مختلف استفاده شود. دوربین های مداربسته هم برای افراد و هم برای شرکت ها استفاده می شود. دولت ها نیز می توانند از این دوربین ها استفاده کنند. از سال 2007، هلند و بلژیک مجاز به نظارت دوربین با دوربین مدار بسته در حوزه عمومی هستند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۹ توسط:مهرابی موضوع: نظرات (0)