دوربين مهرابي دوربين مهرابي .

دوربين مهرابي

چرا دوربين مداربسته

دوربين مداربسته چيست؟

تلويزيون مدار بسته (CCTV) شبكه اي از دوربين ها و مانيتورهايي است كه مستقيماً بر روي يك مدار بسته به هم متصل مي شوند. اين بدان معناست كه تصاوير گرفته شده توسط دوربين ها توسط هر كسي كه گيرنده دارد در دسترس نيست، كه در تلويزيون معمولي معمول است. در عوض، مانيتور بايد براي دسترسي به سيگنال آن، اتصال مستقيم به دوربين هاي سيستم داشته باشد. دوربين مدار بسته را مي توان به روش هاي مختلفي استفاده كرد، از جمله به عنوان بخشي از يك سيستم امنيتي براي يك كسب و كار يا محل سكونت. همچنين ممكن است در كاربردهايي مانند عكاسي هوايي، كه شامل گرفتن عكس از بالا مي‌شود، استفاده شود. در استاديوم هاي فوتبال؛ در بيمارستان ها؛ و حتي در نظارت بر حركت ترافيك در تقاطع ها.

حمايت شده توسط Revcontent
كاشت مو را در ايالات متحده انجام دهيد (به گزينه ها مراجعه كنيد)
كاشت مو را در ايالات متحده انجام دهيد (به گزينه ها مراجعه كنيد)
كاشت مو | تبليغات جستجو
باور نخواهيد كرد كه زيباترين دختر جهان امروز چه شكلي است
باور نخواهيد كرد كه زيباترين دختر جهان امروز چه شكلي است
نويي
اندازه يك سيستم دوربين مداربسته ممكن است به نحوه و مكان استفاده از آن بستگي داشته باشد، اما عناصر اصلي سيستم بدون توجه به كاربرد آن يكسان است. يك سيستم دوربين مداربسته حداقل يك دوربين دارد، اما در صورت نياز ممكن است شامل چندين دوربين باشد. همچنين شامل نمايشگرهايي است كه تصاوير گرفته شده توسط دوربين ها را دريافت مي كند. مانيتورهاي صفحه نمايش مستقيماً به شبكه دوربين مداربسته متصل هستند و به همين دليل مي توانند تصاوير را در دوربين ها دريافت كنند. نمايشگرهايي كه مستقيماً به شبكه مدار بسته متصل نيستند نمي توانند به سيگنال دسترسي داشته باشند يا تصاوير ارائه شده توسط دوربين ها را ببينند.


دوربين مدار بسته ممكن است براي نظارت بر ترافيك استفاده شود.
دوربين مدار بسته ممكن است براي نظارت بر ترافيك استفاده شود.
راه هاي مختلفي وجود دارد كه يك سيستم دوربين مدار بسته مي تواند تصاوير خود را از دوربين ها به نمايشگرهاي نمايشگر ارسال كند. اين نوع سيستم ممكن است از كابل هاي كواكسيال براي پخش سيگنال استفاده كند، اما برخي از سيستم ها از انواع ديگري از فناوري براي انجام اين كار استفاده مي كنند. براي مثال، دوربين مدار بسته ممكن است از امواج مايكروويو يا فناوري مادون قرمز براي ارسال پخش‌هاي خود از دوربين‌هاي خود به واحدهاي نمايشگر متصل به شبكه استفاده كند.


آيا آمازون واقعا بهترين قيمت را به شما مي دهد؟ اين افزونه كمي شناخته شده پاسخ را نشان مي دهد.
سيستم هاي دوربين مداربسته ممكن است توسط خرده فروشان براي دستگيري دزدان مغازه استفاده شود.
سيستم هاي دوربين مداربسته ممكن است توسط خرده فروشان براي دستگيري دزدان مغازه استفاده شود.
موارد استفاده از دوربين مدار بسته بسيار زياد است. به عنوان مثال، صاحب فروشگاه ممكن است اين نوع سيستم را براي نظارت بر فروشگاه خود و پيگيري هر مشتري كه وارد مي شود نصب كند. با وجود اين نوع سيستم، دستگيري سارقان ممكن است آسان تر باشد. يك صاحب خانه همچنين ممكن است از يك سيستم مدار بسته براي نظارت بر بخش هايي از خانه خود براي نفوذ متجاوزان استفاده كند. بيمارستان‌ها نيز ممكن است از اين سيستم‌ها استفاده كنند، زيرا به متخصصان مراقبت‌هاي بهداشتي اجازه مي‌دهند بيماران را به صورت بصري، بدون حضور در اتاق، تحت نظر داشته باشند. اين نوع سيستم حتي ممكن است در نظارت بر تقاطع ها به منظور ثبت تخلفات رانندگي استفاده شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۵:۰۶ توسط:مهرابي موضوع: نظرات (0)

درباره دوربين مداربسته

دوربين مداربسته چيست؟
ما به عنوان انسان، از دهه 1950 از دوربين ها استفاده مي كنيم تا به چيزهايي نگاه كنيم كه خودمان نمي توانيم يا نمي خواهيم آنجا باشيم. با يك سيستم بسته از دوربين ها، ما موضوعات مهم را در فوكوس دقيق قرار مي دهيم. در آن سال ها، اين هنوز يك فناوري بسيار گران قيمت بود كه فقط توسط مؤسسات ثروتمند قابل استفاده بود.

امروزه اين فناوري بسيار ارزان تر و در دسترس همه است. ما از دوربين مدار بسته، چنين سيستم بسته اي، براي تجسم همه چيز، از اموال ارزشمند گرفته تا فرآيندهاي تجاري كه مي خواهيم نظارت كنيم، استفاده مي كنيم. CCTV مخفف Closed Circuit Television - يك سيستم تلويزيون بسته است. در اين مورد، كلمه بسته به افرادي اشاره دارد كه مي توانند و مجاز به تماشاي هستند - معمولاً تعداد محدودي از افراد.

تكنولوژي جديد
در تمام آن سال‌ها، چيزهاي زيادي در فناوري سيستم ويديويي تغيير كرده است: از آنالوگ و روي نوار گرفته تا ديجيتال و در فضاي ابري. در دوربين هاي مختلف تنوع بيشتري وجود دارد، كيفيت تصوير تا حد زيادي بهبود يافته و قابليت هاي بسيار بيشتري به آن اضافه شده است.

با اين حال، فناوري جديد هميشه به اين معني نيست كه بهترين يا واضح ترين راه حل براي مشكل شما است. هر راه حلي چالش هايي نيز به همراه دارد. براي اينكه بدانيد بهترين دوربين مدار بسته در شرايط شما چيست، بهتر است با يك متخصص تماس بگيريد. كسي كه توسعه را از آن زمان تاكنون تجربه كرده است و بنابراين دقيقاً مي داند چه چيزي كار مي كند و چه چيزي خوب نيست.

VSS هلند
ما در سيستم‌هاي ويديويي تخصص داريم كه از اموال محافظت مي‌كنند و فرآيندهاي كسب‌وكار را با تمركز دقيق روي آن‌ها قابل مشاهده مي‌كنند. ما از عشق خود به فناوري و سالها دانش و تجربه اي كه اين امر به ما داده است براي دفاع از شما استفاده مي كنيم.

چشم انداز ما
هر موقعيتي سيستم ويدئويي منحصر به فرد خود را مي طلبد. بسته به اهدافي كه مي خواهيد با سيستم ويديويي خود به آن برسيد، راه حل هاي مختلفي قابل تصور است. يك متخصص دوربين با ترسيم واضح وضعيت و سپس جستجوي محصول مناسب از شما دفاع مي كند. به اين ترتيب شما يك سيستم ويدئويي را تماشا مي كنيد كه با دقت و دقت در كنار هم قرار گرفته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۰۷ توسط:مهرابي موضوع: نظرات (0)

دوربين مداربسته چيست

دوربين مداربسته تلويزيون مدار بسته چيست؟
23 دسامبر 2014 توسط P Geertsma
تلويزيون مدار بسته يك اصطلاح انگليسي است كه براي نظارت با دوربين و نظارت دوربين استفاده مي شود. تلويزيون مدار بسته را مي توان در هلند به عنوان «سيستم تلويزيون بسته» ترجمه كرد و معمولاً به اختصار دوربين مداربسته خوانده مي شود. چندين سيستم دوربين مدار بسته سيمي وجود دارد و همچنين سيستم هاي مداربسته بي سيم وجود دارد. به ويژه سيستم هاي مداربسته بي سيم به طور فزاينده اي محبوب مي شوند.

اتوماسيون خانگي
اين تا حد زيادي به دليل پيشرفت در زمينه اتوماسيون خانگي در هلند و بلژيك است. تاسيسات متعلق به domotics با هدف ارتقاي آسايش زندگي ساكنان است. ايمني نيز يك جنبه مهم است. اتوماسيون خانگي نيز اغلب از يك دستگاه تلفن همراه يا كنترل از راه دور استفاده مي كند. اين سيستم هاي كنترلي بي سيم هستند، به همين دليل است كه اين تاسيسات عموما از سيستم هاي بي سيم مانند دوربين مدار بسته بي سيم نيز استفاده مي كنند.

نظارت با دوربين چيست؟
دوربين وسيله اي است كه با آن مي توان از يك شي يا يك فضاي خاص ضبط كرد. به اين ضبط ها ضبط ويدئو نيز گفته مي شود و تصاويري هستند كه مي توان حركات را بر روي آنها ضبط كرد. دوربين هاي مدار بسته در مدار بسته هستند. اين بدان معناست كه تصاوير ثبت شده توسط اين دوربين ها توسط سيستم ها يا افراد ديگري غير از آنهايي كه به مدار بسته متصل هستند قابل مشاهده نيستند. در صورت لزوم، تصاوير مي توانند به عنوان مدرك در مورد جنايات قابل اثبات باشند. بنابراين، خدمات دادستاني عمومي و پليس ممكن است به تصاوير ضبط شده توسط دوربين هاي نظارتي علاقه مند باشند. به همين دليل مهم است كه تصاوير دوربين ها به درستي و ايمن ذخيره شوند.

دوربين هاي مدار بسته در كجا استفاده مي شود؟
دوربين هاي مداربسته مي تواند توسط مشتريان مختلف استفاده شود. دوربين هاي مداربسته هم براي افراد و هم براي شركت ها استفاده مي شود. دولت ها نيز مي توانند از اين دوربين ها استفاده كنند. از سال 2007، هلند و بلژيك مجاز به نظارت دوربين با دوربين مدار بسته در حوزه عمومي هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۹ توسط:مهرابي موضوع: نظرات (0)