دوربین مهرابی دوربین مهرابی .

دوربین مهرابی

درباره دوربین مداربسته

دوربین مداربسته چیست؟
ما به عنوان انسان، از دهه 1950 از دوربین ها استفاده می کنیم تا به چیزهایی نگاه کنیم که خودمان نمی توانیم یا نمی خواهیم آنجا باشیم. با یک سیستم بسته از دوربین ها، ما موضوعات مهم را در فوکوس دقیق قرار می دهیم. در آن سال ها، این هنوز یک فناوری بسیار گران قیمت بود که فقط توسط مؤسسات ثروتمند قابل استفاده بود.

امروزه این فناوری بسیار ارزان تر و در دسترس همه است. ما از دوربین مدار بسته، چنین سیستم بسته ای، برای تجسم همه چیز، از اموال ارزشمند گرفته تا فرآیندهای تجاری که می خواهیم نظارت کنیم، استفاده می کنیم. CCTV مخفف Closed Circuit Television - یک سیستم تلویزیون بسته است. در این مورد، کلمه بسته به افرادی اشاره دارد که می توانند و مجاز به تماشای هستند - معمولاً تعداد محدودی از افراد.

تکنولوژی جدید
در تمام آن سال‌ها، چیزهای زیادی در فناوری سیستم ویدیویی تغییر کرده است: از آنالوگ و روی نوار گرفته تا دیجیتال و در فضای ابری. در دوربین های مختلف تنوع بیشتری وجود دارد، کیفیت تصویر تا حد زیادی بهبود یافته و قابلیت های بسیار بیشتری به آن اضافه شده است.

با این حال، فناوری جدید همیشه به این معنی نیست که بهترین یا واضح ترین راه حل برای مشکل شما است. هر راه حلی چالش هایی نیز به همراه دارد. برای اینکه بدانید بهترین دوربین مدار بسته در شرایط شما چیست، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید. کسی که توسعه را از آن زمان تاکنون تجربه کرده است و بنابراین دقیقاً می داند چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست.

VSS هلند
ما در سیستم‌های ویدیویی تخصص داریم که از اموال محافظت می‌کنند و فرآیندهای کسب‌وکار را با تمرکز دقیق روی آن‌ها قابل مشاهده می‌کنند. ما از عشق خود به فناوری و سالها دانش و تجربه ای که این امر به ما داده است برای دفاع از شما استفاده می کنیم.

چشم انداز ما
هر موقعیتی سیستم ویدئویی منحصر به فرد خود را می طلبد. بسته به اهدافی که می خواهید با سیستم ویدیویی خود به آن برسید، راه حل های مختلفی قابل تصور است. یک متخصص دوربین با ترسیم واضح وضعیت و سپس جستجوی محصول مناسب از شما دفاع می کند. به این ترتیب شما یک سیستم ویدئویی را تماشا می کنید که با دقت و دقت در کنار هم قرار گرفته است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۴:۰۷ توسط:مهرابی موضوع: نظرات (0)